Alphabet International wzmacnia zrównoważony rozwój i digitalizację - nowe kluczowe role w Europie
Dodane:
Alphabet International ogłasza dwie kluczowe nominacje, których rolą jest napędzanie strategicznych kierunków rozwoju firmy w Europie. Nowoutworzone stanowiska Chief ESG Officer oraz Chief Digitalisation Officer Europe obejmują odpowiednio - Andreas Baron i dr Jan Widenmann.
Andreas Baron, w roli Chief ESG Officer, będzie odgrywał kluczową rolę w kierowaniu inicjatywami środowiskowymi, społecznymi i korporacyjnymi (ESG) firmy, wzmacniając pozycję Alphabet jako lidera w odpowiedzialnej społecznie praktyce biznesowej. Będzie on również aktywnie promować zaangażowanie pracowników w cele środowiskowe oraz zapewniać wsparcie w dążeniu nie tylko do realizacji, ale także do przekraczania standardów ESG firmy.
Andreas posiada ponad dekadę doświadczenia w Alphabet - zaczynając od roli w zespole marketingowym Alphabet Germany, a następnie wspierając klientów i zespoły sprzedaży w przejściu na floty elektryczne jako E-Mobility Consultant. Andreas odegrał kluczową rolę w stworzeniu Alphabet Carbon Manager, narzędzia do zarządzania śladem węglowym emitowanym przez floty.
Jan Widenmann obejmując nowoutworzone stanowisko Chief Digitalisation Officer Europe stanie na czele procesu cyfrowej transformacji, integrując najnowocześniejsze technologie oraz zwiększając efektywność operacyjną firmy. Kluczowe cele dr. Jana Widenmanna obejmują wdrożenie nowoczesnych rozwiązań IT oraz wykorzystanie danych jako bazy dla inteligentnych i szybkich procesów.
Dr Jan Widenmann, posiadający doktorat z matematyki finansowej i aktuarialnej, posiada bogate doświadczenie w strukturach BMW, począwszy od zarządzania ryzykiem oraz kierowania wdrażaniem IFRS9 w Ameryce Północnej, aż po stanowisko Chief Risk Officer w Szwajcarii, gdzie nadzorował wszystkie zadania związane z ryzykiem zarówno dla BMW Financial Services, jak i Alphabet.
Ścisła współpraca między nowymi funkcjami Chief ESG Officer oraz Chief Digitalisation Officer ma kluczowe znaczenie dla dostosowania cyfrowej transformacji firmy do jej celów zrównoważonego rozwoju, prowadząc równocześnie do bardziej efektywnych i kompleksowych inicjatyw. Synchronizacja strategicznych, technologicznych i kulturowych elementów pozwala Alphabet lepiej wykorzystać potężną synergię innowacji.
Andreas Baron, w roli Chief ESG Officer, będzie odgrywał kluczową rolę w kierowaniu inicjatywami środowiskowymi, społecznymi i korporacyjnymi (ESG) firmy, wzmacniając pozycję Alphabet jako lidera w odpowiedzialnej społecznie praktyce biznesowej. Będzie on również aktywnie promować zaangażowanie pracowników w cele środowiskowe oraz zapewniać wsparcie w dążeniu nie tylko do realizacji, ale także do przekraczania standardów ESG firmy.
Andreas posiada ponad dekadę doświadczenia w Alphabet - zaczynając od roli w zespole marketingowym Alphabet Germany, a następnie wspierając klientów i zespoły sprzedaży w przejściu na floty elektryczne jako E-Mobility Consultant. Andreas odegrał kluczową rolę w stworzeniu Alphabet Carbon Manager, narzędzia do zarządzania śladem węglowym emitowanym przez floty.
Jan Widenmann obejmując nowoutworzone stanowisko Chief Digitalisation Officer Europe stanie na czele procesu cyfrowej transformacji, integrując najnowocześniejsze technologie oraz zwiększając efektywność operacyjną firmy. Kluczowe cele dr. Jana Widenmanna obejmują wdrożenie nowoczesnych rozwiązań IT oraz wykorzystanie danych jako bazy dla inteligentnych i szybkich procesów.
Dr Jan Widenmann, posiadający doktorat z matematyki finansowej i aktuarialnej, posiada bogate doświadczenie w strukturach BMW, począwszy od zarządzania ryzykiem oraz kierowania wdrażaniem IFRS9 w Ameryce Północnej, aż po stanowisko Chief Risk Officer w Szwajcarii, gdzie nadzorował wszystkie zadania związane z ryzykiem zarówno dla BMW Financial Services, jak i Alphabet.
Ścisła współpraca między nowymi funkcjami Chief ESG Officer oraz Chief Digitalisation Officer ma kluczowe znaczenie dla dostosowania cyfrowej transformacji firmy do jej celów zrównoważonego rozwoju, prowadząc równocześnie do bardziej efektywnych i kompleksowych inicjatyw. Synchronizacja strategicznych, technologicznych i kulturowych elementów pozwala Alphabet lepiej wykorzystać potężną synergię innowacji.