ARVAL URUCHAMIA NOWĄ USŁUGĘ W RAMACH OFERTY MOBILITY 360°
Dodane:
Arval potwierdza swoje ambicje w obszarze zrównoważonej mobilności. Firma wprowadza pakiet usług, które są nowością w branży wynajmu długoterminowego pojazdów. Oferta, będąca elementem jednego z filarów strategii Arval Beyond pod nazwą Mobility 360°, pozwoli korzystać z tzw. Arval Mobility Hub, umożliwiającego współużytkowanie różnych środków transportu oraz Arval Mobility App – aplikacji ułatwiającej planowanie podróży. Dostępna będzie również nowa usługa konsultingu dotyczącego mobilności w firmie.
Nowa oferta to dalsza rozbudowa pakietu mobilności w największych krajach Grupy Arval. W jego skład wejdą takie elementy, jak:
• Arval Mobility Hub, dzięki któremu pracownicy będą mogli wybrać taką formę mobilności, jakiej w danej chwili potrzebują np.: samochody w ramach carsharingu, rowery, hulajnogi i inne usługi mikro-mobilności. Oferta będzie dostępna dla klientów korporacyjnych Arval. Koncepcją jest uproszczenie codziennych podróży pracowników, niezależnie od ich celu (spotkania biznesowe, sprawy organizacyjne, użytek osobisty, itp.).
• Arval Mobility App to aplikacja stanowiąca tzw. „agregator mobilności” przeznaczony dla firm i ich pracowników. Pozwala użytkownikom na optymalne zaplanowanie podróży z uwzględnieniem najbardziej odpowiedniego środka transportu. W aplikacji pracownicy mogą wyznaczać trasę, rezerwować środki mobilności, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom i modelom rozliczeniowym.
• Arval Mobility Consulting to natomiast oferta doradztwa dla klientów w tworzeniu i wdrażaniu nowych modeli i zasad mobilności w ich firmach. Opiera się na opracowanej przez ekspertów Arval metodologii SMaRT wprowadzonej w 2018 roku i składa się z 3 etapów:
1. Ustalania celów klienta w zakresie przejścia na zrównoważoną mobilność.
2. Analizy obecnych praktyk w zakresie mobilności.
3. Rekomendowania i wdrażania odpowiednich rozwiązań dostosowanych do indywidualnego profilu pracownika.
Aplikacja Arval Mobility została pomyślnie przetestowana w Holandii i obecnie jest dostępna również dla użytkowników we Francji i Niemczech – na razie wyłącznie dla pracowników Arval. Pierwsze punkty Arval Mobility Hub są uruchamiane we Francji. Obie usługi będą wkrótce pilotażowo wdrażane także w Polsce. Płatności za usługi mobilności w ramach Arval Mobility Hub są wspierane przez BNP Paribas Cash Management i Axepta BNP Paribas Solutions. Arval Mobility Consulting jest natomiast oferowany w 11 krajach Europy, w tym również w Polsce.
Nowa oferta lepiej zaspokajająca potrzeby korporacyjne
Jak wynika z Barometru Flotowego, badania realizowanego przez Arval Mobility Observatory, firmy mają jasno określone potrzeby w zakresie polityki mobilności. Według najnowszej edycji Barometru, 74% firm w Europie już wdrożyło lub planuje wdrożyć co najmniej jedno alternatywne rozwiązanie mobilności dla swoich pracowników w ciągu najbliższych 3 lat. W ten sposób przedsiębiorstwa chcą zmniejszyć swój ślad węglowy, poprawić wizerunek jako pracodawcy oraz obniżyć koszty.
- Zarządzający firmami zdają sobie sprawę, że przyszłość mobilności to nie zapewnienie samochodu służbowego uprawnionym do tego osobom, ale umożliwienie przemieszczania się wszystkim pracownikom w razie potrzeby. Misją Arval jest by ta przyszłość nastała już teraz. Dlatego też oferujemy pełną gamę usług mobilności zintegrowanych w jednej aplikacji, wliczając w to opcje korzystania z lokalnego transportu publicznego. By pójść jeszcze dalej, przy wsparciu Arval Mobility Consulting, chcemy zaoferować naszym klientom kompleksowe wsparcie we wdrażaniu polityki mobilności w ich firmach - wyjaśnia Alain van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval.
Globalne podejście
Założeniem Arval jest testowanie nowych produktów i usług najpierw we własnych zespołach, aby upewnić się, że dobrze odpowiadają one potrzebom i oczekiwaniom lokalnych i globalnych klientów. Dlatego aplikacja Arval Mobility jest najpierw uruchamiana wewnętrznie we Francji i Niemczech, zaś za kilka miesięcy zostanie udostępniona również klientom.
Nowa oferta to dalsza rozbudowa pakietu mobilności w największych krajach Grupy Arval. W jego skład wejdą takie elementy, jak:
• Arval Mobility Hub, dzięki któremu pracownicy będą mogli wybrać taką formę mobilności, jakiej w danej chwili potrzebują np.: samochody w ramach carsharingu, rowery, hulajnogi i inne usługi mikro-mobilności. Oferta będzie dostępna dla klientów korporacyjnych Arval. Koncepcją jest uproszczenie codziennych podróży pracowników, niezależnie od ich celu (spotkania biznesowe, sprawy organizacyjne, użytek osobisty, itp.).
• Arval Mobility App to aplikacja stanowiąca tzw. „agregator mobilności” przeznaczony dla firm i ich pracowników. Pozwala użytkownikom na optymalne zaplanowanie podróży z uwzględnieniem najbardziej odpowiedniego środka transportu. W aplikacji pracownicy mogą wyznaczać trasę, rezerwować środki mobilności, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom i modelom rozliczeniowym.
• Arval Mobility Consulting to natomiast oferta doradztwa dla klientów w tworzeniu i wdrażaniu nowych modeli i zasad mobilności w ich firmach. Opiera się na opracowanej przez ekspertów Arval metodologii SMaRT wprowadzonej w 2018 roku i składa się z 3 etapów:
1. Ustalania celów klienta w zakresie przejścia na zrównoważoną mobilność.
2. Analizy obecnych praktyk w zakresie mobilności.
3. Rekomendowania i wdrażania odpowiednich rozwiązań dostosowanych do indywidualnego profilu pracownika.
Aplikacja Arval Mobility została pomyślnie przetestowana w Holandii i obecnie jest dostępna również dla użytkowników we Francji i Niemczech – na razie wyłącznie dla pracowników Arval. Pierwsze punkty Arval Mobility Hub są uruchamiane we Francji. Obie usługi będą wkrótce pilotażowo wdrażane także w Polsce. Płatności za usługi mobilności w ramach Arval Mobility Hub są wspierane przez BNP Paribas Cash Management i Axepta BNP Paribas Solutions. Arval Mobility Consulting jest natomiast oferowany w 11 krajach Europy, w tym również w Polsce.
Nowa oferta lepiej zaspokajająca potrzeby korporacyjne
Jak wynika z Barometru Flotowego, badania realizowanego przez Arval Mobility Observatory, firmy mają jasno określone potrzeby w zakresie polityki mobilności. Według najnowszej edycji Barometru, 74% firm w Europie już wdrożyło lub planuje wdrożyć co najmniej jedno alternatywne rozwiązanie mobilności dla swoich pracowników w ciągu najbliższych 3 lat. W ten sposób przedsiębiorstwa chcą zmniejszyć swój ślad węglowy, poprawić wizerunek jako pracodawcy oraz obniżyć koszty.
- Zarządzający firmami zdają sobie sprawę, że przyszłość mobilności to nie zapewnienie samochodu służbowego uprawnionym do tego osobom, ale umożliwienie przemieszczania się wszystkim pracownikom w razie potrzeby. Misją Arval jest by ta przyszłość nastała już teraz. Dlatego też oferujemy pełną gamę usług mobilności zintegrowanych w jednej aplikacji, wliczając w to opcje korzystania z lokalnego transportu publicznego. By pójść jeszcze dalej, przy wsparciu Arval Mobility Consulting, chcemy zaoferować naszym klientom kompleksowe wsparcie we wdrażaniu polityki mobilności w ich firmach - wyjaśnia Alain van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval.
Globalne podejście
Założeniem Arval jest testowanie nowych produktów i usług najpierw we własnych zespołach, aby upewnić się, że dobrze odpowiadają one potrzebom i oczekiwaniom lokalnych i globalnych klientów. Dlatego aplikacja Arval Mobility jest najpierw uruchamiana wewnętrznie we Francji i Niemczech, zaś za kilka miesięcy zostanie udostępniona również klientom.