Strefa Członkowska
EN

Arval zmienia się dla klientów i przyjmuje nowe motto: “For the many journeys in life”

Dodane:
Arval zawsze reaguje na dynamiczne zmiany na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb
klientów. Dzięki temu, a także otwartości na innowacyjne rozwiązania, jest dziś światowym
liderem w branży CFM. Firma ogłosiła właśnie nowe motto, które jest wstępem do
zapowiadanej na 2020 rok strategii.
Założona 30 lat temu we Francji firma Arval, jest dziś obecna w blisko 30 krajach i zatrudnia ok. 7000
pracowników. Przez ten czas osiągnęła pozycję światowego lidera w branży leasingu pojazdów.
Będąc zawsze blisko klientów i kierowców swoich pojazdów, Arval może z odpowiedniej perspektywy
obserwować społeczną ewolucję związaną z mobilnością, m.in. nowe technologie, zmieniające się
przepisy, miejskie samochody, potrzebę szybkiego dostępu do usług, gospodarkę obiegu
zamkniętego i współdzielenia, rosnący poziom świadomości ekologicznej.
Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Arval, Alain Van Groenendael, uważa, że w tym kontekście rola
jego firmy wykracza daleko poza kompleksową usługę leasingu pojazdów.
- Chcemy oferować naszym klientom proste, bezproblemowe, ale też kompleksowe rozwiązania
mobilne w pełni odpowiadające ich aktualnym potrzebom – mówi Alain Van Groenendael.
To wszystko sprawia, że Arval podjął strategiczną decyzję o zmianie dotychczasowego hasła
z „We care about cars. We care about you.”, na nowe motto firmy:
“For the many journeys in life”
- Dbanie o klientów i bycie ich zaufanym doradcą jest wpisane w nasze DNA. Dlatego uznaliśmy,
że uwzględnianie w haśle tylko samochodów, za bardzo ogranicza wizję naszej działalności. Ambicją
Arval jest towarzyszyć klientom w trakcie ich podróży, niezależnie od tego, jakich rozwiązań w
zakresie mobilności potrzebują i na jakim etapie życia się znajdują – podkreśla Alain Van
Groenendael.
Ogłoszenie nowego motta jest pierwszym etapem szerszego planu, który zostanie przedstawiony pod
koniec pierwszego kwartału 2020 roku. Wszyscy pracownicy Arval, jako ambasadorzy marki,
są dedykowani do tego, by nową tożsamość wcielać w codzienne działania
i dostarczać pełną gamę rozwiązań zgodnych z nowymi założeniami firmy.

O Arval:
Firma Arval powstała w 1989 roku i jest w pełni własnością BNP Paribas. Arval specjalizuje się w leasingu
pojazdów z pełną obsługą; oferuje swoim klientom – dużym przedsiębiorstwom międzynarodowym, małym
i średnim przedsiębiorcom oraz wolnym zawodom – dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania,
optymalizujące przemieszczanie się pracowników i outsourcing ryzyka związanego z zarządzaniem flotą.

W ostatnim czasie Arval uruchomił ofertę również dla klientów indywidualnych. Specjalistyczne doradztwo oraz
jakość obsługi, które stanowią podstawę obietnicy Arval wobec klientów, zapewnia ponad 7 000 pracowników
w 29 krajach. Łączna flota leasingowana przez Arval składa się z 1 193 910 pojazdów na całym świecie
(grudzień 2018 r.). Arval jest członkiem założycielem sojuszu Element-Arval Global Alliance. Jest to najdłużej
działający sojusz strategiczny w branży i światowy lider w zarządzaniu flotą ponad 3 mln pojazdów w 50
krajach. W ramach organizacyjnych BNP Paribas, Arval prowadzi działalność w pionie podstawowej
bankowości detalicznej.
www.arval.com
O BNP Paribas:
BNP Paribas jest czołowym bankiem europejskim o zasięgu międzynarodowym. Jest obecny w 73 krajach
i zatrudnia ponad 196 000 pracowników, w tym ponad 149 000 w Europie. Grupa zajmuje kluczowe pozycje
w trzech głównych rodzajach działalności: rynki krajowe i międzynarodowe usługi finansowe (ang. Domestic
Markets and International Financial Services), gdzie sieci banków detalicznych i usług finansowych obsługuje
pion bankowości i usług detalicznych (ang. Retail Banking & Services) oraz bankowość dla przedsiębiorstw
i instytucji (ang. Corporate & Institutional Banking), która obsługuje dwie franczyzy: klientów korporacyjnych
i inwestorów instytucjonalnych.
Grupa pomaga swoim klientom (osobom fizycznym, stowarzyszeniom społecznym, przedsiębiorcom, małym
i średnim przedsiębiorstwom, korporacjom oraz klientom instytucjonalnym) w realizacji ich projektów dzięki
szerokiemu wachlarzowi rozwiązań: od finansowania, przez inwestycje i oszczędności po ochronę
ubezpieczeniową. W Europie Grupa działa na czterech rynkach krajowych (w Belgii, Francji, we Włoszech
i w Luksemburgu), a BNP Paribas Personal Finance jest europejskim liderem w kredytach konsumpcyjnych.
BNP Paribas rozwija swój zintegrowany model bankowości detalicznej w krajach śródziemnomorskich, w Turcji
i w Europie Wschodniej, posiada także szeroką sieć w zachodniej części Stanów Zjednoczonych. W
bankowości dla przedsiębiorstw i instytucji oraz działalności w zakresie międzynarodowych usług finansowych
BNP Paribas również zajmuje czołowe miejsce w Europie, ma silną pozycję w Ameryce Północnej i
Południowej, i szybko rośnie w krajach Azji i Pacyfiku.
www.bnpparibas.com