Bezpieczeństwo za kierownicą firmowego auta
Dodane:
Ambasador Bezpieczeństwa Arval to kampania edukacyjna, której celem jest poprawa bezpieczeństwa na drodze. W pilotażowej odsłonie programu ponad 1000 kierowców floty Arval zdobyło cenną wiedzę i dostarczyło pomysłów jak zmniejszać ryzyko wypadków. Partnerem akcji był zakład ubezpieczeń Greenval Insurance DAC.
Pierwsza edycja Ambasadora Bezpieczeństwa trwała ponad 12 miesięcy. Uczestnicy dowiedzieli się jak minimalizować niebezpieczeństwo w trakcie wyprzedzania, jak określić czy prędkość, z którą porusza się samochód jest bezpieczna oraz na czym polega zasada „opony i asfalt”, dzięki której można łatwo ominąć auto stojące przed naszym pojazdem.
– Stosowanie powyższych zasad może znacznie poprawić poziom bezpieczeństwa na drogach, dlatego wszyscy kierowcy powinni z nich korzystać – mówi Edyta Kacprzak z Fleet Insurance Services, spółki z Grupy Arval.
Nowe pomysły na poprawę bezpieczeństwa
Organizator kampanii Ambasador Bezpieczeństwa Arval postanowił także zaangażować uczestników do przedstawienia własnych pomysłów na poprawę bezpieczeństwa na drodze. Osoby, które wykazały się bezszkodową jazdą przez 12 miesięcy, zostały poproszone o dokończenie hasła: Arval może wpływać na poprawę bezpieczeństwa na drodze poprzez...
Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybrało te, które jego zdaniem miały największy potencjał, by realnie podnieść bezpieczeństwo ruchu drogowego. Pierwsze miejsce zajął Paweł Zakrzewski z firmy Budimex S.A., który zaproponował między innymi uruchomienie platformy e-learningowej. Drugie miejsce przypadło Monice Kozłowskiej z firmy BUDIMEX S.A., a trzecie zajął Tomasz Głowacki z firmy GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o. Zaproponowali oni naklejki edukacyjne na szyby samochodów i kampanię ostrzegającą przed konsekwencjami korzystania z telefonów w trakcie jazdy.
Praktyka czyni mistrza
Akcja Ambasador Bezpieczeństwa jest jedną z wielu inicjatyw Arval z zakresu poprawy bezpieczeństwa swoich klientów na drodze i jednocześnie jednym z elementów polityki CSR w tym zakresie. – W ramach Arval Driving Academy prowadzimy szkolenia praktyczne. Kierowcy uczą się na nich m.in. podnoszenia umiejętności przewidywania zagrożeń w trakcie jazdy, poprawy techniki poruszania się w ruchu i prowadzenia pojazdu oraz prawidłowej reakcji w sytuacji zagrożenia i udzielania pierwszej pomocy – mówi Paweł Racis, dyrektor handlowy Arval w Polsce.
Bezpieczeństwo to oszczędności
Poprawa bezpieczeństwa pracowników korzystających z floty służbowej ma także wymiar finansowy. – Obniżenie poziomu szkodowości floty służbowej, w tym redukcja liczby szkód parkingowych, niższe rachunki za paliwo, czy podniesienie wydajności pracowników działających w terenie to tylko niektóre z korzyści, jakie może osiągnąć firma – mówi Paweł Racis. – Klienci, którzy regularnie szkolą pracowników mogą zmniejszyć poziom szkód zawinionych nawet o 25% w ciągu zaledwie 3 lat – dodaje Dyrektor Handlowy Arval.
Pierwsza edycja Ambasadora Bezpieczeństwa trwała ponad 12 miesięcy. Uczestnicy dowiedzieli się jak minimalizować niebezpieczeństwo w trakcie wyprzedzania, jak określić czy prędkość, z którą porusza się samochód jest bezpieczna oraz na czym polega zasada „opony i asfalt”, dzięki której można łatwo ominąć auto stojące przed naszym pojazdem.
– Stosowanie powyższych zasad może znacznie poprawić poziom bezpieczeństwa na drogach, dlatego wszyscy kierowcy powinni z nich korzystać – mówi Edyta Kacprzak z Fleet Insurance Services, spółki z Grupy Arval.
Nowe pomysły na poprawę bezpieczeństwa
Organizator kampanii Ambasador Bezpieczeństwa Arval postanowił także zaangażować uczestników do przedstawienia własnych pomysłów na poprawę bezpieczeństwa na drodze. Osoby, które wykazały się bezszkodową jazdą przez 12 miesięcy, zostały poproszone o dokończenie hasła: Arval może wpływać na poprawę bezpieczeństwa na drodze poprzez...
Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybrało te, które jego zdaniem miały największy potencjał, by realnie podnieść bezpieczeństwo ruchu drogowego. Pierwsze miejsce zajął Paweł Zakrzewski z firmy Budimex S.A., który zaproponował między innymi uruchomienie platformy e-learningowej. Drugie miejsce przypadło Monice Kozłowskiej z firmy BUDIMEX S.A., a trzecie zajął Tomasz Głowacki z firmy GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o. Zaproponowali oni naklejki edukacyjne na szyby samochodów i kampanię ostrzegającą przed konsekwencjami korzystania z telefonów w trakcie jazdy.
Praktyka czyni mistrza
Akcja Ambasador Bezpieczeństwa jest jedną z wielu inicjatyw Arval z zakresu poprawy bezpieczeństwa swoich klientów na drodze i jednocześnie jednym z elementów polityki CSR w tym zakresie. – W ramach Arval Driving Academy prowadzimy szkolenia praktyczne. Kierowcy uczą się na nich m.in. podnoszenia umiejętności przewidywania zagrożeń w trakcie jazdy, poprawy techniki poruszania się w ruchu i prowadzenia pojazdu oraz prawidłowej reakcji w sytuacji zagrożenia i udzielania pierwszej pomocy – mówi Paweł Racis, dyrektor handlowy Arval w Polsce.
Bezpieczeństwo to oszczędności
Poprawa bezpieczeństwa pracowników korzystających z floty służbowej ma także wymiar finansowy. – Obniżenie poziomu szkodowości floty służbowej, w tym redukcja liczby szkód parkingowych, niższe rachunki za paliwo, czy podniesienie wydajności pracowników działających w terenie to tylko niektóre z korzyści, jakie może osiągnąć firma – mówi Paweł Racis. – Klienci, którzy regularnie szkolą pracowników mogą zmniejszyć poziom szkód zawinionych nawet o 25% w ciągu zaledwie 3 lat – dodaje Dyrektor Handlowy Arval.