Express Car Rental wjeżdża w nowej odsłonie
Dodane:
Ogólnopolska wypożyczalnia samochodów Express Car Rental po wielu latach działalności przedstawia swój odświeżony wizerunek. Zmiana ma zaakcentować elastyczność, transparentność, prostotę i innowacyjność firmy.
Potrzeba nowego spojrzenia na pozycjonowanie marketingowe marki stała już się absolutną koniecznością przede wszystkim z uwagi na bardzo intensywny rozwój zainteresowania usługami wynajmu w obszarze b2b. Sposób, w jaki klienci postrzegali Express nie był adekwatny do wartości i korzyści, które przedstawiano w ofercie. Firma utożsamiana była bardziej z klasyczną wypożyczalnią samochodów.
Praca nad nowym pozycjonowaniem marketingowym marki oznaczała przede wszystkim zdefiniowanie na nowo jej oferty, wartości w ofercie, architektury marki i relacji między jej liniami produktowymi. Ważne było pokazanie, że Express oferuje szeroki wachlarz usług wynajmu od klasycznego wynajmu dziennego, przez wynajem średnioterminowy, aż po kontrakty kilkuletnie. W dalszej kolejności oznaczało to prace związane stricte z odświeżeniem wizerunku, logotypu, oddziałów, strony internetowej czy kanałów dotarcia do klientów.
Logotyp Express Rent a Car został poddany gruntownemu liftingowi. Ikona samochodu to obecnie forma nowoczesnego wehikułu przyszłości. Napis „Express” wykonany nowym fontem, dzięki pochylonym i mknącym literom, nabrał prędkości. Główne kolory marki - pomarańczowy i granatowy - zmieniły swój odcień na bardziej wyrazisty i dostosowany do współczesnych zasad projektowania. Z kolei umieszczony w logotypie claim „CAR RENTAL” w zrozumiały sposób wyjaśnia, czym zajmuje się firma.
- Rebranding to długi proces i przy profesjonalnym podejściu wiąże się z głębokimi zmianami nie tylko w obszarze wizerunku, ale także wewnątrz organizacji. Zmiany w Expressie rozpoczęliśmy od szeroko zakrojonych badań jakościowych z udziałem naszych klientów. Nowa wiedza, naturalne zmiany na rynku i nowe spojrzenie na segmentację stały się bazą do konkretnych zmian w wielu procesach. Także w sposobie organizacji pracy i zarządzania. Chcemy zaoferować obecnym i przyszłym klientom jeszcze wyższą jakość usługi i obsługi, dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne i elastyczne rozwiązania, które ułatwią wynajmowanie samochodów – mówi Hubert Laszczyk, Prezes Zarządu Express Car Rental.
Link do Biura Prasowego Express Car Rental: https://media.express.pl/
Potrzeba nowego spojrzenia na pozycjonowanie marketingowe marki stała już się absolutną koniecznością przede wszystkim z uwagi na bardzo intensywny rozwój zainteresowania usługami wynajmu w obszarze b2b. Sposób, w jaki klienci postrzegali Express nie był adekwatny do wartości i korzyści, które przedstawiano w ofercie. Firma utożsamiana była bardziej z klasyczną wypożyczalnią samochodów.
Praca nad nowym pozycjonowaniem marketingowym marki oznaczała przede wszystkim zdefiniowanie na nowo jej oferty, wartości w ofercie, architektury marki i relacji między jej liniami produktowymi. Ważne było pokazanie, że Express oferuje szeroki wachlarz usług wynajmu od klasycznego wynajmu dziennego, przez wynajem średnioterminowy, aż po kontrakty kilkuletnie. W dalszej kolejności oznaczało to prace związane stricte z odświeżeniem wizerunku, logotypu, oddziałów, strony internetowej czy kanałów dotarcia do klientów.
Logotyp Express Rent a Car został poddany gruntownemu liftingowi. Ikona samochodu to obecnie forma nowoczesnego wehikułu przyszłości. Napis „Express” wykonany nowym fontem, dzięki pochylonym i mknącym literom, nabrał prędkości. Główne kolory marki - pomarańczowy i granatowy - zmieniły swój odcień na bardziej wyrazisty i dostosowany do współczesnych zasad projektowania. Z kolei umieszczony w logotypie claim „CAR RENTAL” w zrozumiały sposób wyjaśnia, czym zajmuje się firma.
- Rebranding to długi proces i przy profesjonalnym podejściu wiąże się z głębokimi zmianami nie tylko w obszarze wizerunku, ale także wewnątrz organizacji. Zmiany w Expressie rozpoczęliśmy od szeroko zakrojonych badań jakościowych z udziałem naszych klientów. Nowa wiedza, naturalne zmiany na rynku i nowe spojrzenie na segmentację stały się bazą do konkretnych zmian w wielu procesach. Także w sposobie organizacji pracy i zarządzania. Chcemy zaoferować obecnym i przyszłym klientom jeszcze wyższą jakość usługi i obsługi, dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne i elastyczne rozwiązania, które ułatwią wynajmowanie samochodów – mówi Hubert Laszczyk, Prezes Zarządu Express Car Rental.
Link do Biura Prasowego Express Car Rental: https://media.express.pl/