Nowa platforma do wynajmu wystartowała
Dodane:
Przejrzysta nawigacja, uproszczone nazewnictwo i rozbudowana oferta - to wszystko znajdziecie na odświeżonej stronie express.pl. Od teraz wynajem samochodu od jednego dnia do kilku lat będzie prostszy i wygodniejszy.
Udostępnienie całkowicie nowego serwisu internetowego express.pl jest kolejnym krokiem w procesie rebrandingu marki. Strona jest teraz rozbudowaną platformą do wynajmu samochodów oraz stroną firmową.
Express.pl to nie tylko zupełnie zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim lepsza jej struktura, zapewniająca wygodniejszy dostęp do informacji. Strona została podzielona na dwie części: ofertę dla klienta indywidualnego oraz ofertę dla biznesu, tak aby lepiej odpowiadać na złożone potrzeby użytkowników. Szeroką perspektywę wynajmu od jednego dnia do kilku lat przedstawiono w postaci prostego suwaka.
- Jesteśmy przekonani, że w procesie projektowania serwisu znaleźliśmy odpowiedni sposób prezentacji naszej dość skomplikowanej architektury marki i jej produktów. Największym wyzwaniem było i jest dla nas to, że Express jest dostawcą usług wynajmu w zarówno w kategorii CFM jak i równocześnie jest największą, dzienną wypożyczalnią w Polsce – podkreśla Hubert Laszczyk, prezes zarządu Express Car Rental.
- Na nowej stronie express.pl wyraźnie akcentujemy wagę wyboru pełnego ubezpieczenia podczas składania rezerwacji i korzyści z tym związanych. Z kolei klientom biznesowym proponujemy zupełnie nową możliwość wyboru i rezerwacji pojazdu także za pomocą formularza w wynajmie średnioterminowym i długoterminowym wraz z dostępnymi opcjami (zniesienia udziału w szkodach, monitoringu floty czy zamówienia karty paliwowej) – dodaje Magdalena Hibner, dyrektor marketingu Express Car Rental.
Wdrożenie nowej wersji serwisu poprzedziła wnikliwa analiza statystyk i zachowań klientów. W procesie projektowania serwisu uczestniczyli klienci opiniując poszczególne etapy. Do współpracy zaproszono firmę Deloitte, która odpowiadała za zbudowane nowej architektury, badania i projekt. Development został zrealizowany przez firmę Corelogic.
https://www.express.pl/
Udostępnienie całkowicie nowego serwisu internetowego express.pl jest kolejnym krokiem w procesie rebrandingu marki. Strona jest teraz rozbudowaną platformą do wynajmu samochodów oraz stroną firmową.
Express.pl to nie tylko zupełnie zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim lepsza jej struktura, zapewniająca wygodniejszy dostęp do informacji. Strona została podzielona na dwie części: ofertę dla klienta indywidualnego oraz ofertę dla biznesu, tak aby lepiej odpowiadać na złożone potrzeby użytkowników. Szeroką perspektywę wynajmu od jednego dnia do kilku lat przedstawiono w postaci prostego suwaka.
- Jesteśmy przekonani, że w procesie projektowania serwisu znaleźliśmy odpowiedni sposób prezentacji naszej dość skomplikowanej architektury marki i jej produktów. Największym wyzwaniem było i jest dla nas to, że Express jest dostawcą usług wynajmu w zarówno w kategorii CFM jak i równocześnie jest największą, dzienną wypożyczalnią w Polsce – podkreśla Hubert Laszczyk, prezes zarządu Express Car Rental.
- Na nowej stronie express.pl wyraźnie akcentujemy wagę wyboru pełnego ubezpieczenia podczas składania rezerwacji i korzyści z tym związanych. Z kolei klientom biznesowym proponujemy zupełnie nową możliwość wyboru i rezerwacji pojazdu także za pomocą formularza w wynajmie średnioterminowym i długoterminowym wraz z dostępnymi opcjami (zniesienia udziału w szkodach, monitoringu floty czy zamówienia karty paliwowej) – dodaje Magdalena Hibner, dyrektor marketingu Express Car Rental.
Wdrożenie nowej wersji serwisu poprzedziła wnikliwa analiza statystyk i zachowań klientów. W procesie projektowania serwisu uczestniczyli klienci opiniując poszczególne etapy. Do współpracy zaproszono firmę Deloitte, która odpowiadała za zbudowane nowej architektury, badania i projekt. Development został zrealizowany przez firmę Corelogic.
https://www.express.pl/