Po raz czwarty wyłoniono Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval
Dodane:
Setki przejechanych kilometrów, 6 miesięcy zmagań, 650 uczestników, 175 firm, 6 samochodów Kia na weekend oraz jeden lider klasyfikacji generalnej z tytułem Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval – taka w skrócie była IV edycja konkursu CSR, organizowanego przez Arval Service Lease Polska. Konkurs od 2017 roku promuje odpowiedzialną jazdę wśród użytkowników pojazdów finansowanych przez Arval. Dzięki quizom, edukacyjnym filmom, wirtualnym wyzwaniom i przypomnieniu zasad odpowiedzialnej jazdy, konkurs przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa na drogach.
• W IV edycji konkursu Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval uczestniczyło około 650 osób ze 175 firm.
• Ważnym tematem tegorocznej edycji i zmagań online była elektromobilność.
• I miejsce i tytuł Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval zdobył Pan Mariusz, właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej z Gdańska.
• II i III miejsce na podium przypadło przedstawicielom Banku BNP Paribas oraz Premium Distillers Sp. z o.o.
• W trakcie konkursu przyznano 6 nagród miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą do doładowania.
• We wszystkich edycjach konkursu łącznie wzięło udział już ponad 3150 kierowców.
W trosce o bezpieczeństwo na drogach oraz odpowiedzialność kierowców w wynajmowanej flocie, Arval Service Lease Polska po raz czwarty zorganizował konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”. Konkurs trwał od 1 lipca do 31 grudnia ubiegłego roku. Wzięło w nim udział około 650 kierowców ze 175 firm. Zwycięzcy zostali wyłonieni 31 stycznia, a tytuł „Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval” trafił do Pana Mariusza z Gdańska, właściciela jednoosobowej działalności gospodarczej, który zdobył 7838 punktów w klasyfikacji generalnej.
- Zdecydowałem się wziąć udział w konkursie „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, ponieważ uważam, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze to nasza wspólna sprawa. Konkurs dał mi szansę nie tylko na doskonalenie swoich umiejętności, ale także na zdobycie nowej wiedzy o bezpiecznej i ekologicznej jeździe. Gratuluję wszystkim uczestnikom – to fantastyczne, że tak wielu z nas angażuje się w poprawę bezpieczeństwa na drogach” - mówi Pan Mariusz z Gdańska.
Drugie miejsce na podium przypadło Panu Piotrowi z Centrum Wealth Management Banku BNP Paribas, który również zdobył 7838 punktów, ale czas jego odpowiedzi w quizach był dłuższy niż zwycięzcy. Trzecie miejsce zajął Pan Maciej z firmy Premium Distillers Sp. z o.o. Laureaci 2. i 3. miejsca otrzymali vouchery o wartości 3000 zł do wykorzystania w biurze podróży.
W trakcie trwania konkursu przyznano także 6 nagród miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą do doładowania, co umożliwiło sześciu uczestnikom przetestowanie samochodów elektrycznych tej marki.
Edukacja, rywalizacja i elektromobilność
„Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” to inicjatywa, która stała się elementem strategii CSR firmy, ma na celu promowanie bezpiecznych zachowań za kierownicą oraz zmniejszenie liczby wypadków w wynajmowanej flocie. Zgodnie z celem strategii Arval Beyond, który zakłada zmniejszenie liczby wypadków o 10% do końca 2025 roku, konkurs łączy edukację, rywalizację i zaangażowanie, zachęcając uczestników do doskonalenia swoich umiejętności i zwiększania świadomości na temat odpowiedzialnej jazdy.
- Od 2017 roku w konkursie Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval wzięło udział ponad 3150 kierowców. Inicjatywa ta angażuje uczestników w działania, które zwiększają świadomość odpowiedzialnej jazdy, poprawiając bezpieczeństwo na drogach wśród użytkowników aut Arval, ale też w szeroko pojmowanym społeczeństwie. W tegorocznej edycji ważnym tematem była m.in. elektromobilność. Arval, dążąc do redukcji emisji floty, przygotował materiały wideo, które wyjaśniały korzyści i wyzwania związane z elektrykami. Uczestnicy dowiedzieli się m.in., jak ładować pojazdy elektryczne, czym jest krzywa ładowania i obalali mity związane z elektromobilnością. Poprzez edukację w tym zakresie wspieramy transformację w kierunku bardziej ekologicznego transportu – mówi Anna Lelonek, Digital Marketing Manager and Sustainability Officer w Arval Service Lease Polska.
Zasady gry i punktacja
Czwarta edycja konkursu Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval składała się z 6 quizów, a za każdy z nich uczestnicy mogli zdobyć do 1000 punktów. Dodatkowo, co miesiąc przyznawano punkty za obejrzenie edukacyjnych filmów oraz za udział w grze planszowej, w której uczestnicy zdobywali punkty za wykonane ruchy. Uczestnicy mogli otrzymać także premię 3000 punktów za 6 miesięcy bezszkodowej jazdy. Punktacja była sumowana w dwóch rankingach: miesięcznym i głównym.
Partnerem konkursu i sponsorem nagród głównych, tak jak w latach ubiegłych, była firma ubezpieczeniowa Greenval, zaś sponsorem nagród miesiąca była KIA Polska.
• W IV edycji konkursu Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval uczestniczyło około 650 osób ze 175 firm.
• Ważnym tematem tegorocznej edycji i zmagań online była elektromobilność.
• I miejsce i tytuł Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval zdobył Pan Mariusz, właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej z Gdańska.
• II i III miejsce na podium przypadło przedstawicielom Banku BNP Paribas oraz Premium Distillers Sp. z o.o.
• W trakcie konkursu przyznano 6 nagród miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą do doładowania.
• We wszystkich edycjach konkursu łącznie wzięło udział już ponad 3150 kierowców.
W trosce o bezpieczeństwo na drogach oraz odpowiedzialność kierowców w wynajmowanej flocie, Arval Service Lease Polska po raz czwarty zorganizował konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”. Konkurs trwał od 1 lipca do 31 grudnia ubiegłego roku. Wzięło w nim udział około 650 kierowców ze 175 firm. Zwycięzcy zostali wyłonieni 31 stycznia, a tytuł „Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval” trafił do Pana Mariusza z Gdańska, właściciela jednoosobowej działalności gospodarczej, który zdobył 7838 punktów w klasyfikacji generalnej.
- Zdecydowałem się wziąć udział w konkursie „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, ponieważ uważam, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze to nasza wspólna sprawa. Konkurs dał mi szansę nie tylko na doskonalenie swoich umiejętności, ale także na zdobycie nowej wiedzy o bezpiecznej i ekologicznej jeździe. Gratuluję wszystkim uczestnikom – to fantastyczne, że tak wielu z nas angażuje się w poprawę bezpieczeństwa na drogach” - mówi Pan Mariusz z Gdańska.
Drugie miejsce na podium przypadło Panu Piotrowi z Centrum Wealth Management Banku BNP Paribas, który również zdobył 7838 punktów, ale czas jego odpowiedzi w quizach był dłuższy niż zwycięzcy. Trzecie miejsce zajął Pan Maciej z firmy Premium Distillers Sp. z o.o. Laureaci 2. i 3. miejsca otrzymali vouchery o wartości 3000 zł do wykorzystania w biurze podróży.
W trakcie trwania konkursu przyznano także 6 nagród miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą do doładowania, co umożliwiło sześciu uczestnikom przetestowanie samochodów elektrycznych tej marki.
Edukacja, rywalizacja i elektromobilność
„Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” to inicjatywa, która stała się elementem strategii CSR firmy, ma na celu promowanie bezpiecznych zachowań za kierownicą oraz zmniejszenie liczby wypadków w wynajmowanej flocie. Zgodnie z celem strategii Arval Beyond, który zakłada zmniejszenie liczby wypadków o 10% do końca 2025 roku, konkurs łączy edukację, rywalizację i zaangażowanie, zachęcając uczestników do doskonalenia swoich umiejętności i zwiększania świadomości na temat odpowiedzialnej jazdy.
- Od 2017 roku w konkursie Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval wzięło udział ponad 3150 kierowców. Inicjatywa ta angażuje uczestników w działania, które zwiększają świadomość odpowiedzialnej jazdy, poprawiając bezpieczeństwo na drogach wśród użytkowników aut Arval, ale też w szeroko pojmowanym społeczeństwie. W tegorocznej edycji ważnym tematem była m.in. elektromobilność. Arval, dążąc do redukcji emisji floty, przygotował materiały wideo, które wyjaśniały korzyści i wyzwania związane z elektrykami. Uczestnicy dowiedzieli się m.in., jak ładować pojazdy elektryczne, czym jest krzywa ładowania i obalali mity związane z elektromobilnością. Poprzez edukację w tym zakresie wspieramy transformację w kierunku bardziej ekologicznego transportu – mówi Anna Lelonek, Digital Marketing Manager and Sustainability Officer w Arval Service Lease Polska.
Zasady gry i punktacja
Czwarta edycja konkursu Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval składała się z 6 quizów, a za każdy z nich uczestnicy mogli zdobyć do 1000 punktów. Dodatkowo, co miesiąc przyznawano punkty za obejrzenie edukacyjnych filmów oraz za udział w grze planszowej, w której uczestnicy zdobywali punkty za wykonane ruchy. Uczestnicy mogli otrzymać także premię 3000 punktów za 6 miesięcy bezszkodowej jazdy. Punktacja była sumowana w dwóch rankingach: miesięcznym i głównym.
Partnerem konkursu i sponsorem nagród głównych, tak jak w latach ubiegłych, była firma ubezpieczeniowa Greenval, zaś sponsorem nagród miesiąca była KIA Polska.